miercuri, 28 martie 2012

Meniu de sarbatoare cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor”

Iata ca a venit si randul sa postez meniul complet pe care l-am facut pentru concursul oraganizat de Laura Laurentiu (http://www.retetecalamama.ro/) in parteneriat cu Bilancia( http://shop.bilancia.ro/) si care are ca premiu un mixer KitchenAid.
“Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor” 

 Pentru inscrierea la concurs a trebuit sa concep un meniu de sarbatoare compus din minim 3 feluri pe care sa le postez pe blog .
Asadar meniul ales de mine pentru a intra in acest concurs este urmatorul:

Aperitiv choix a la creme cu ciuperci: (reteta completa Aici) 


 Ciorba de perisoare (reteta completa Aici)



Somon cu sos de sofran (reteta completa Aici)


 
Tort ciocolatos cu trei tipuri de ciocolata (reteta completa Aici)



Aceste patru feluri de mancare le-am preparat in bucataria mea cu mare drag si in special pentru acest concurs.
Sper ca juriului sa ii placa retetele mele si  le gaseasca potrivite pentru  un meniu de sarbatoare.
 “Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor”

8 comentarii:

Livia spunea...

Arata foarte bine! Mult succes in concurs!

felis spunea...

delicios meniul tau si frumos prezentat!... Bafta la concurs!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Frumos si bun meniul.Bafta la concurs.Pup!

Sarea in bucate spunea...

bafta, sper sa castigi ! si eu imi doresc unul, aici ii 400$ , cel basic, dar ajung si la 600....visez la el, sper sa-l pot lua intr-o buna zi:)

Unknown spunea...

Bafta!

giovanna spunea...

super buun si fain iti tin pumnii.

The Wandering Oltean spunea...

Success!!

Liana10 spunea...

Bafta!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons