sâmbătă, 5 februarie 2011

Revista blog@ru` muresan

De ceva vreme (mai exact de vreo doua saptamani) am primit un comentariu de pe blogul de (Aici) cu invitatia de al vizita.
Am intrat si mi-a placut ceea ce citeam acolo!!! Ca in scurt timp urma sa apara prima revista tiparita din Romania si dedicata blogsferei, in special celei muresene.


Si astazi am vazut ca s-a anuntat oficial aparitia revistei si urmatorul anunt:

Începând cu ziua de luni, 7 februarie 2011, Revista Blog@ru’ mureşean poate fi cumpărată din chioşcurile de difuzare presă scrisă, existente în următoarele locaţii:

(IN MEDIO)
AUCHAN TG MURES,
EUROP. RETAIL PARK TG. MURES,
KAUFLAND TG. MURES,
MALL MURES EXPANSION,
REAL TG. MURES,
KAUFLAND REGHIN,
Chioşcurile din Piaţa Trandafirilor, Târgu-Mureş,
………………………………………..
Ce sa va spun ca eu de abia astept sa cumpar revista deoarece observ ca ma aflu si eu intre paginile ei, poza mea, blogul meu si cuvintele de lauda pentru "Bucataria din casa mea" , micul meu loc de refugiu, lumea/ bucataria mea virtuala pe care am creat-o acum un an si jumatate.
Mai multe am sa va povestesc luni...dupa ce citesc revista , si mai ales pagina referitoare la mine:)
Aici gasiti articolul despre mine.

Asa ca dragilor care ma cititi si care sunteti din Mures sau judet da-ti o fuga si cumparati-o pentru ca pare interesanta, are articole interesante.
Eu personal le urez viata lunga, mult succes si cati mai multi cititori fideli.

17 comentarii:

mirela spunea...

Felicitari draga mea,,,felicitari!!!puppp!!!

Bianca spunea...

Mersi Mirela..deocamdata nu am nici un merit..sunt tare curioasa sa citesc despre mine:)
te pup

Anca (tort.personalizat) spunea...

Feilictari Bianca! :* Meriti din plin!

Sarea in bucate spunea...

felicitari!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

De acum esti vedeta, felicitari, poop!

felis spunea...

Felicitari Bianca... si la mai multe... si retete si aprecieri

Nina's Art Cake spunea...

Felicitari, Bianca si la cat mai multe astfel de aparitii!Te pup!

Bianca spunea...

Multumesc frumos fetelor.... Va puppp

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Bianca si felicitarile mele! Si normal ca lumea saliveaza la ceea ce vede pe blogul tau. Pacat ca nu pot cumpara si eu revistuta aici in Canada...Pupici si duminica placuta!

Virtualkid spunea...

Sa fie intr-un ceas bun! Incercarea este laudabila.

Bianca spunea...

@Davela multumesc. Cred ca multi saliveaza si dupa torturile tale:))
@ Virtualkid intr-adevar incercarea e laudabila.

giovanna spunea...

hey! felicitaaaariiiiiiii!!!!!!!! si al mai multe aparitii:)) te pusi

Bianca spunea...

Hehe..mersic Giovanna!!!! Te pusi si eu

Maya spunea...

Felicitari,draga mea! :*

Lissa's Cakes spunea...

Ce frumos...felicitari Bianca draga!

geta spunea...

Felicitari!as fi cumparat si eu revista!

Anonim spunea...

O bună informare, Cel mai bun post util, Vă mulţumim pentru this.I parts va reveni pentru a citi mai mult.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons