joi, 8 iulie 2010

Cadoul primit de la blogul prieten


Luna trecuta am participat la un joc pe blogul Yafei . Un joc in care trebuie sa oferim si sa primim cadouri de la alte persoane pasionate de bucatarie sau nu, inscrise si ele in acest joc .
Ideea era simpla, eu trebuia sa primesc de la cineva si sa fac cadou altcuiva.
S-a tras la sorti si eu am avut norocul sa primesc acest cadou de la Nico
Tot o regula a jocului e ca toate blogurile participante sa posteze in aceeasi zi cadourile primite.
Asa ca azi , noi pasionatele blogurilor:)) tragem cu ochiul la cadourile altora.
Sa ne fie de bine cadourile si asteptam si alte idei in care sa implicam mai multe lume din aceasta lume virtuala.

Cadoul meu din partea lui Nico consta in urmatoarele:
O fata de masa cu drumul painii in ItaliaUn pachet de muguri de pin
2 bucati ciocolata trimise special pentru copii mei :)- multumesc
3 pliculete de sofran

Un pachet de lipii
Multumesc Nico pentru cadouri, cu siguranta am sa le folosesc cu drag.

10 comentarii:

gaby's blog spunea...

Foarte frumos!

Anonim spunea...

Felicitari pt cadou, sint in plimbare pe bloguri sa vad ce a primit fiecare :) Dragut joc!

felis spunea...

Super cadoul.. sa le folosesti sanatoasa!

Bianca spunea...

Multumesc fetelor !!
Deja am pregatit o reteta unde voi pregati si lipiile si mugurii de pin:) Urmeaza:))

marrya spunea...

Frumos cadoul...astept retetele:)

marrya spunea...

Numai bunatati... sa le folosesti cu drag si sa ne incanti cu ceva bun...:*

Bianca spunea...

Multumesc de vizita Marrya. Sper sa va incant in curand:)

AlinaS. spunea...

Ce de bunatati wauuu ... felicitari draga mea, sa le folosesti cu placere si mult drag, felicitari si expeditoarei, foarte inspirate ... cu drag ALina

yafa spunea...

Bianca, ma bucur pentru tine, multumesc ca ai participat la joculet, sa te folosesti sanatoasa de tot ceea ce ai primit. O saptamana frumoasa

Gabriela spunea...

Foarte frumos cadoul sa le folosesti sanatoasa!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons