duminică, 30 mai 2010

Serbare gradinita grupa mijlocie

Am avut si eu serbare la gradinita la puiul meu cel mic. Are 4 ani si 5 luni si e in grupa mijlocie, mai bine spus a terminat grupa mijlocie.La serbare au avut un moment de cantece si poezii, apoi un moment de dans, apoi unul in limba engleza si apoi o sceneta in care fiecare copil era un personaj. Dani, puiul meu a fost lupul "cel vestit"care uneori o inghite pe scufita si pe bunica":)
Scufita rosie a fost "simpatia "lui. Cu ea a si dansat cand a fost momentul artistic.
Chiar daca e cu o jumatate de cap mai mare ca el, sunt tare draguti impreuna:)

La sfarsit copii au servit o prajitura si un pahar de suc in sala de grupa.

In roz e fiica mea, Sandra in varsta de aproape 13 ani:)

13 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

sa-ti traiasca puisorii:))sandra e toata tu:)))ai 2 copi frumosi!

Anonim spunea...

Draga mea , sa ti traiasca si sa te bucuri de el, sa ti aduca multe bucurii , sa se faca mare si frumos deja este, numai bine.

Cristina spunea...

Cum adica ati terminat? Mai sunt doua saptamani pana la vacanta.
Prea dragut lupul, nu m-a speriat deloc. Despre Sandra... n-am cuvinte, e superba.

geta spunea...

sa-ti traiasca!frumosi foc amandoi!

Bianca spunea...

Multumesc fetelor pentru vorbele frumoase.

Mami...pai a fost serbarea de sfarsit de an la clasa mijlocie:) Mai au 11 zile dar multi parinti nu isi mai duc deja copii.

Ioana Purdea spunea...

super serbarea, iar lupul a fost de nota 20.

giovanna spunea...

ce draguti is......
super. cea mare a ta e super frumoasa
va pup

Mari spunea...

Buna ziua!
Ma bucur ca am ajuns pe blogul tau.
Sa-ti traiasca copii, sa creasca mari si sanatosi, sa-ti aduca numai bucurii!

Bianca spunea...

Buna Mari. Bine ai venit pe blogul meu. Cred ca trebuie sa luam legatura nu?:)

Danae spunea...

Ma bucur ca l-am vazut pe Dani. Ce costum frumos a avut.
Simpatia lui nu e asa ca seamana cu Sandra? Frumusica foc.
Iar Sandra se face din ce in ce mai frumoasa.
Pup!

Bianca spunea...

Multumesc Dana de cuvintele frumoase. Si frunzulitele tale cresc , cresc si se fac tot mai mari si frumoase. Adevarate domnisoare!!

Petite Foury spunea...

Bianca, ai frumusete de copii! Sa-ti traiasca si sa te bucuri cat mai mult de ei! Va pup

Bianca spunea...

Multumesc frumos Petite Foury. te pup si eu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons