luni, 13 septembrie 2010

A inceput scoala- 2010

A inceput si la mine ca la altii scoala. Of of...bat-o vina:))
Stiti voi...scoala aia care vroiam sa o dam cu slanina cand eram mici sa o manance cainii:))
Ne-am trezit de dimineata tare azi:) La ora 7 am fost in picioare.
L-am trezit pe matzul mic care era foarte nerabdator sa mearga la gradinita sa isi vada colegii.
Inainte cu o saptamana sa inceapa ma intreba zilnic cate zile mai sunt pana incepe gradinita:)
E grupa mare!
Deci l-am trezit, imbracat si dupa o "sedinta foto" asa cu fata de somnoros am plecat spre gradinita.
In drum spre gradi alte poze langa o tufa ca da bine la fundal:))
Acolo..fericire mare, revederea vechilor colegi l-a facut sa uite de noi :)) si a intrat rapid in atmosefra aia de forfota cand unde pleca si altul venea.L-am mai pus totusi sa faca niste poze cu colegii lui:
si cu cei doi prieteni cu care se joaca zilnic si imi povesteste zilnic de ei:))
L-am lasat bucuros la gradi si i-am spus sa fie cuminte.

Am ajuns acasa si am asteptat ca domnisoara mea sa se imbrace sa putem pleca la festivitatea ei.
Incepe clasa a 7-a. Am domnisoara mare.....cu pretentii mari:))
Tot asa si la ea, am facut o "sedinta foto"in casa , si apoi in fata blocului unde facem poze in fiecare an.
Am plecat spre scoala si am asistat la festivitatea de deschidere de an scolar.
Nu mi-a venit sa cred ce s-au maturizat fetele in vara asta, si cat de mult au crescut baietii! Si ce li s-a ingrosat vocea:)) Viitori barbatei in toata regula:).
Diriginta, o doamna foarte draguta ne-a intampinat cu zambete si urari de bine, sa avem un an scolar foarte bun.Asta le urez si eu puilor mei, si v-am scris ce am facut astazi deoarece consider ca e un moment unic in viata inceperea anului scolar si vroiam sa il impartasesc cu voi, prietenii mei virtuali, care ma cititi zilnic si va multumesc pentru asta!
Bafta in noul an scolar tuturor celor care au nevoie!

10 comentarii:

sara & Miki spunea...

Sa-ti traiasca amandoi, doi copii frumosi. In noul an sa-ti aduca numai note mari. Pupici.

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Bianca! Doresc si eu copilasilor tai un an bun-bun scolar, cu note bune si momente inedite. Ai dreptate, este un moment unic! Multumesc de vizita si-ti trimit un cosulet cu mere virtual, pe care sa le savurezi impreuna cu copilasii tai! Pupicei de toamna!

Cristina spunea...

Ce inceput exemplar! :) Bafta si voua si noua! :):):)

Cristina spunea...

Foarte draguti amandoi. Ce domnisoara frumoasa! Pai e normal sa aiba pretentii ca doar si noi am avut la vremea noastra.
Succes la scoala si la gradi.

Bianca spunea...

@ Sara multumesc de complimente
@ Davella multumesc de urari, de complimente si de mere:)
@ Mami bafta si voua
@ Cristina multumesc frumos. Bafta si tie

Unknown spunea...

Mult succes la scoala puilor tai si sa-ti traiasca.
Pe curand.

Mariana spunea...

Mult succes in noul an scolar!
Ii pup pe frunte!

nicoleta spunea...

Un an bun la scoala si la gradinita!
Si al meu a inceput o scoala profesionala(5 ani)in domeniul turismului si restauratiei..gastronomie. O sa-mi dea lectii el pana la urma in bucatarie.
toate cele bune..ciao!!!

Bianca spunea...

@ Daniela multumesc frmuos de urari.
@ Mariana, multumesc frumos
@ Nicoleta la fel multumesc. Si pentru fiul tau multa bafta. O sa faceti o echipa buna acolo in bucatarie.
Pupici./

Lissa's Cakes spunea...

Mult succes la scoala si la gradinita.
Bianca draga ai copii minunati...o d-soara frumoasa si un baiat superb ,sa te bucuri de ei si sa-ti aduca numai bucurii ,va pup.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons