miercuri, 27 ianuarie 2010

Premiu de la revista Click Pofta Buna

Astazi (miercuri) merg la chiosul de ziare sa cumpar ziarul Adevarul impreuna cu cartea "O insula misterioasa" de Jules Verne.
Pe tejgheaua plina cu reviste observ ca a aparut revista Click Pofta Buna si o cumpar si pe aceea.
Deobicei cumpar aceasta revista deoarece are retete bune, gustoase si usoare.
Merg la servici si cand am timp incep sa o rasfoiesc.
In luna noiembrie eu am trimis cateva retete la aceasta revista dar fara nici un rezultat. A sa nu mint, mi-a scris cineva din partea revistei sa le trimit si o poza cu mine. Si cu asta basta, a trecut timpul si azi ce vad?
Pe prima pagina, in coltul din dreapta observ poza la o mancare de a mea, la "Ciorba de fasole cu afumatura in paine". Rasfoiesc repede revista si la pagina 21 vad reteta mea , cu poza mea.
Am ramas....foarte uimita dar si incantata si fericita .
Cu ocazia postarii unei retete de-a cititoarelor, aceasta primeste suma de 100 lei din partea revistei.
Suma nu e exorbitanta, dar fapul ca m-am vazut in revista...m-a facut sa fiu foarte fericita.


Le multumesc si pe aceasta cale celor de la Revista Click Pofta Buna ca mi-au oferit sansa sa apar in revista lor.

19 comentarii:

Cristina spunea...

Felicitări! După faptă... şi răsplată. :)

Bianca spunea...

Multumesc frumos Cristina!!

dana spunea...

Felicitari Bianca...il meriti din plin..
Toate cele bune!

Cristina spunea...

Felicitari pentru premiu!

Unknown spunea...

Multe felicitari.Dupa aspect a-i meritat premiul ma bucur pentru tine.Tine-o tot asa.
Pe curand.

Bianca spunea...

Multumesc frumos fetelor pentru vorbele frumoase.
Am avut noroc ...de data asta:)
Pupici.

Brigita spunea...

Felicitari Bianca!

Mariana spunea...

Bianca!Felicitarile mele!
Te pup!

Bianca spunea...

Multumesc frumos. Sunteti dragute.
Va multumesc tuturor.

puternic spunea...

Multe felicitari. Succes in continuare.

DAVELLA CULINAR spunea...

Felicitari Bianca draga pentru premiul primit, dar mai ales pentru blog! Un sfarsit de saptamana frumos si spor la bunatati si multe premii! Salutari din Montreal!

Anonim spunea...

Felicitari Pentru premiu si aparitia in revista. Mult succes pe mai departe.

ALINA spunea...

Buna,

Felicitari!!!
Si eu sunt tot o castigatoare la Revista Click Pofta buna si as vrea sa vorbesc cu tine referitor la revendicarea premiului.
In cat timp ai intrat in posesia sumei de 100 lei?
Eu am trimis in 25.05 actele pe care mi le-au cerut , dar inca n-am primit banii.
Astept raspuns pe mail ALINA_PAP@yahoo.com

Felicitari Bianca

Anonim spunea...

felicitari
si eu am castigat la ei 100lei

Anonim spunea...

buna,si eu am cumparat revista click pofta buna anul trecut inainte de craciun si am tot cumparat-o pana inainte de Pasti,am gasit o reteta de salata bavareza acolo pe care am si facut-o de Pasti,problema este k eu am plecat din tara si nu am mai cumparat revista dar nici pe cele vechi nu le mai gasesc.acum de sarbatori as vrea sa o fac din nou.......dar dak ma puteti ajuta cumva sa fac rost de acea reteta,v-as fii recunoscatoare!poate aveti una dintre voi colectia de reviste acasa...dak nu e prea mare deranjul va rog sa mi-o trimite-ti pe email gaby_reiz@yahoo.com am mai gasit si alte retete de salate bavareze dar nici una nu e ca si cea din click pofta buna!va multumesc!

susu spunea...

eu am toate numerele dar daca ai putea sa-mi spui cam ce numar este.... scrie-mi te rog la adresa: negoitasmn@yahoo.com

Valinona spunea...

Felicitari pentru ceea ce faci,pupici

Valinona spunea...

Am trimis si noi o reteta de tort in forma de fluture si am castigat premiul de la revista

Bianca spunea...

Valinona felicitari pentru premiu!!! Eu le-am mai trimis retete dar degeaba...
Pupici

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons