sâmbătă, 15 mai 2010

Meniu de weekend

Astazi a fost o zi de gatit pentru mine deoarece frigiderul era gol dupa excursia noastra in Spania. Asa ca m-am apucat sa gatesc cu spor si drag:)

Am facut o supa buna de gaina de casa...ia uita-ti cum arata...:)Am mai facut si salata de boef daca tot am avut legumele din supa..Apoi am mai facut si un gratar pe care l-am mancat langa un sos de ciuperci facut foarte simplu.Calim o ceapa in putin ulei de masline, dupa care punem cateva ciuperci (eu am avut ciueprci de padure) si lasam vreo 5 minute sa se rumeneasca. Adaugam 200 ml lapte si 2 linguri de smantana amestecate cu o lingura faina. Condimentam cu sare si condiment din ciuperci (mi-am adus din Spania) si taiem marunt 3 catei de usturoi.Un deliciu, merge foarte bine langa gratarul frumos rumenit si langa cartofi prajiti.
Muratura am facut ardei copti cu sos dulce acrisor.Cam asta a fost meniul pentru ziua de azi.
Maine urmeaza desertul:)
Pofta buna!!!

4 comentarii:

mirela spunea...

Ce de bunatati.O duminica placuta.

Cristina spunea...

Delicios meniul de week-end. Cum a fost in Spania? Nu pui si poze?

Bianca spunea...

Multumesc Mirela.
Cristina, am pus poze:)

Mariana spunea...

Asta da meniu!
Pofta sa aveti la el!
Si eu tot supica de carne am facut si aperitiv:salata de boef!!!deci pina aici am gatit la fel!
Pa,pa!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons