sâmbătă, 23 octombrie 2010

E ziua mea!!!

23 octombrie 1976.
34 ani.
Deja?:)
Azi e ziua mea........ zi frumoasa ca mine....:))
Si ce puteam face de ziua mea...decat torturi?":))
Am pregatit doua torturi, unul pentru servici si unul pentru invitatii de acasa.
Cel de la servici era cu crema de visine si bucati de ciocolata, iar cel pentru invitatii de acasa cu (ciocolata mea preferata:))- nutella, cu alune prajite si bucati de visine. Mmmm:))

Asa ca sa traiesc la multi ani:) Nu?:)

Multumesc tuturor pentru comentariile pe care le lasati pe blogul meu si multumesc tuturor vizitatorilor mei fara de care nu as fi ajuns aici.
Va pup pe toti.

29 comentarii:

DAVELLA CULINAR spunea...

La Multi Ani draga Bianca! Multa sanatate, bucurii si impliniri. O zi speciala pentru tine, pentru cei dragi tie si pentru noi, cei care iti indragim blogul si te citim cu sufletul la gura. Te imbratisez cu drag si multi pupici de la mine azi de ziua ta!

mirela spunea...

LA MULTI ANI BIANCA,SA TRAIESTI SANATOASA SI FERICITA.TE PUP SI-TI DORESC NUMAI BINE!!!

Nina's Art Cake spunea...

LA MULTI ANI, BIANCA !Sa-ti dea D-zeu multa sanatate si tot ce iti mai doresti tu !Eu te-am descoperit...cam tarziu si mi-a placut foarte mult blog-ul tau.Te pup!

Cristina spunea...

La multi ani Bianca, sa fii sanatoasa, fericita si sa ti se implineasca toate dorintele.

Camy spunea...

La multi ani!!! Sa ne traiesti, sa fii sanatoasa si sa ne incanti in continuare cu bunatatile tale!

dana spunea...

La Multi Ani,Bianca!
Multa sanatate ,fericire si impliniri alaturi de cei dragi!
Petrecere frumoasa!

MIMI spunea...

La multi ani!Sa fii sanatoasa si fericita!Te pup dulce!

Bianca spunea...

Fetelor va multumesc tututror!!!
Sunteti foarte dragute cu urarile si sincer mi-ati smuls o lacrima de bucurie citind urarile voastre de bine.
Va imbratisez cu mult drag si va multumesc pt aceste cuvinte frumoase care mi-au uns sufletul de dimineata.
Va sarut cu drag.

Anita Albu Dobrescu spunea...

La multi ani, si multa multa sanatate alaturi de cei dragi! Sa ai o zi cat mai frumoasa:)

vdaiana spunea...

La multi ani, Bianca!

Anca (tort.personalizat) spunea...

DA! Sa traiesti multi ani! Si toti sa fie plini doar de bucurii si de voie buna. Iti mai doresc sa ai parte de sanatate, ca celalte lucruri le rezolvam.
>:D< Te pup. Sa fi fericita!

Ana spunea...

la multi ani , Bianca! Sa fi sanatoasa, fericita, la punga grosa !

Carmen spunea...

La Multi Ani!cu multa sanatate,fericire si impliniri!xxx

Bianca spunea...

Va multumesc din nou pentru urari. Mult de tot.
Pupici

Alexandrina spunea...

La multi ani fericiti!

Sarea in bucate spunea...

la multi ani bianca.....!!!!!!! unde sa tine chefu?..sa stiu sa vin:)))

Bianca spunea...

@ Alexandrina multumesc frumos.
@ Just me mersi. La mine acasa. Dar pt tine am pregatit un chef la cabana saptamana viitoare:))
Iti spun eu mai multe atunci:) Te pusi

Anonim spunea...

La multi ani! Sa ai tot ce iti doresti si ceva mai mult.

ghiocel07 spunea...

La multi ani Bianca. Sanatate multe si numai bucurii. Vin si eu la chef. Te pup.

Lia spunea...

La multi ani !
Sa fii sanatoasa si fericita !
Iubita sigur esti,la cat esti de dulce .:)
Te pup.

maria mihalache spunea...

La multi ani sanatosi si frumosi!

Bianca spunea...

Multumesc frumos de urari fetelor. Sunteti niste dragute. va pup

Lavinia spunea...

Cred ca eu voi fi ultima cu urarile! :) Acum am deschis calculatorul...
Urmaresc cu placere blog-ul tau din august.
Iti doresc sa ai parte in noul an de sanatate si multe bucurii alaturi de familia ta si de cei dragi tie!
La Multi Ani!

Bianca spunea...

Multumesc frumos Lavinia. Ma bucur ca ma urmaresti si iti place blogul meu. Pupici

Lissa's Cakes spunea...

LA MULTI ANI ,Bianca draga.
Multa sanatate ,bucurii si tot ce-ti doresti.
Te pup cu drag.

Cristina spunea...

La multi ani, Bianca!!! Sa fii sanatoasa si fericita!!!

geta spunea...

LA MULTI ANI!Sa fii sanatoasa si fericita!

Anonim spunea...

- LA MULTI ANI !! DESI NU TE CUNOSC ITI DORESC TOATE CELE BUNE , MULTA SANATATE SI TIMP SA MAI POSTEZI RETETE INTERESANTE !!

Bianca spunea...

Multumesc mult (Anonim)!!!
Fetele...va multumesc de urari.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons