joi, 15 iulie 2010

Premiul de la concursul "Gateste cu Tavi"


Asa cum stiti am participat in perioada 1-30 iunie la un concurs organizat de Tavi si intititulat "Gateste cu Tavi".
Stiti bine ca am participat ca v-am spus pe blog, pe mesenger, pe mail..pe unde am putut si v-am rugat sa ma votati:)). Si ati facut-o si va multumesc foarte mult.
Tavi si firma Angst m-au premiat cu locul 2 si mi-au oferit un premiu in valoare de 200 lei.
Dupa concurs Tavi a luat legatura cu mine in mail si mi-a cerut toate datele de contact iar cei de la firma Angst mi-au trimis o lista cu produsele pe care ei le comercializeaza si eu a trebuit sa imi aleg ce doream de suma castigata.
Astazi soferul firmei Angst s-a prezentat la mine la servici cu uriasa cutie plina de produse

Iata ce mi-am ales de valoarea castigata:

sunculita taraneasca
cremvusti din piept de pui
oase de vita (pentru supa de gaina si vita buna, buna:)))
picioare de porc (pentru racituri)
ceafa de porc
kaizer
costita afumata
muschi afumat
pate vegetal
pasta de mici
salam italian
salam de vara
Bineteles ca atunci cand am vazut ceafa mi s-a facut foame instant asa ca am pus vreo 3 bucati pe gratar , am facut o salata de castraveti cu ceapa si am mancat:))
va servesc si pe voi virtual din aceasta ceafa de porc la gratar:))

Le multumesc celor de la firma Angst pentru produsele lor proaspete, frumos ambalate si de calitate, si ii multumesc lui Tavi, organizatorul concursului pentru minunatul premiu castigat.
Si nu in ultimul rand voua, celor care m-ati votat.
Si va sfatuiesc sa va uitati si la ceilalti participati la concurs deoarece au reteta bune (Aici), dar si pe situl lui Tavi (Aici) care e un bucatar extraordinar (Se stie ca barbatii sunt mai buni bucatari ca femeile..uite ca nu imi e rusine sa recunosc:P:)))
Multumesc!!!

6 comentarii:

Tavi spunea...

Felicitari inca o data. Asa cum am spus insa si pe blogul meu, multumirile sunt, si din partea mea, catre Angst. Au niste produse de exceptie. Toate cele bune, plec repede de aici, ca mi-ai facut o pofta nebuna cu ceafa aia de porc :)).

Sarea in bucate spunea...

wow.....poti face chef:))vin si eu:)

Bianca spunea...

Multumesc Tavi. Intr-adevar sunt foarte bune produsele lor.
@Just me...numai gura e de tine:P pana ajungi tu la mine...se strica toate:p Dar eu te astept cu draga inima:)

ghiocel07 spunea...

Bianca, inainte de a citi textul am crezut ca deschizi un magazin. Felicitari pentru premiu si pentru organizatori.

Bianca spunea...

Multumesc Ghiocel. Chiar ca trebuie felicitati organizatorii. te pup

giovanna spunea...

felicitari!!!!!!!! acum esti aprovizionata pentru o perioada buna.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons