duminică, 23 mai 2010

Mancarica cu pireu la cuptor

Am gasit acesta reteta cu o denumire "ciudata" asa ca am redenumit-o. E o mancare ideala de facut sambata sau duminica atunci cand avem putin timp sa stam in bucatarie. Nu ca s-ar face greu dar dureaza in jur de o ora toata pregatirea ei.

Avem nevoie de:

1 piept de pui
1 ceapa
2 morcovi
sare, piper, delikat
ulei de masline
(se poate pune si patrunjel sau marar..eu am uitat)

Pentru pireu:

6 cartofi
o bucata de unt
1 ou
150 ml lapte
50 + 50 g cascaval
50 g telemea (eu am pus urda)
sare
nucsoara (am pus dar nu imi place gustul)

Pieptul de pui si ceapa se taie marunt, si se caleste in putin ulei. Morcovii se dau pe razatoare si se pun si ei la calit. Cand sunt gata se aseaza intr-o forma rezistenta sau o tava de cupor.Cartofii se curata de coaja si se pun la fiert cu putina sare. Dupa ce s-au fiert, se scurg de apa si se indroduc in bolul unui mixer impreuna cu restul ingredientelor (ou, lapte, cascaval, urda, unt).Pireul astfel obtinut se pune peste primul strat. Se mai rade deasupra 50 g cascaval si se da la cuptor pana cand se rumeneste.Se servesc cu o salata asoratata sau muratura , cu ce doriti.
La mine asta a fost felul doi astazi, iar felul intai a fost ciorba de burta preparata ca AICI
Pofta buna!!!

7 comentarii:

mirela spunea...

Interesanta reteta,o voi incerca.

Bianca spunea...

Poti linistita Mirela sa o incerci ca nu e grea deloc si e si buna si consistenta.

Cristina spunea...

Arata bine, cred ca e si foarte buna. Mie imi place gustul de nucsoara, insa trebuie pus putin doar pentru ca e prea puternica aroma.

Bianca spunea...

Putina nucsoara am pus si eu dar nu mi-a placut deloc. Si chiar mi-am cumparat un plic nou de la Kotany sa mai incerc odata dar nu e pe gustul meu acest condiment,.

Postolache Violeta spunea...

Yamii,ce gustos!Nici eu nu agreez in mod deosebit nucsoara

Cristina spunea...

As incerca si eu mancarica asta. Dar cred ca fara nucsoara, mi-e teama ca n-o sa le placa.
Buna ideea.

Agenda di Nico spunea...

Sigur le v-a place si alor mei! Pusa pe lista...mersi!
o zi buna!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons