luni, 14 iunie 2010

Leapsa ceaiurilor


Am primit de cateva zile o leapsa si in sfarsit mi-am facut timp de ea.

Ii multumesc lui Just me, Anca si Mariana pentru ca s-au gandit la mine si m-au facut sa fac curatenie la ceaiuri si sa arunc ce era prea vechi :))
Ce mi-a ramas e ceea ce se vede in poza:

- ceai de menta
- ceai de musetel
- ceai de fructe de padure
- ceai de capsuni
- ceai pentru o digestie usoara
- ceai "Silueta perfecta"
- ceai de matase de porumb
- ceai antiadipos

Ceaiul pe care il beau zilnic si mai fac uneori pauza e ceaiul verde, antiadipos.
restul sunt asa de decor sau la nevoie pentru ca nu sunt o pasionata a ceaiurilor:)

4 comentarii:

Anca spunea...

ce faine ceaiuri ai :)
asai ca-i bun ceaiul verde:)??

Bianca spunea...

Da Anca este bun , mie una imi place si din pacate dil beau de nevoie:(

Cristina spunea...

Mie imi place doar cana. Iar copiii mei sunt innebuniti dupa musetel.

Anca spunea...

Ai un premiu si o leapsa la mine pe blog ..pupici

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons