miercuri, 12 ianuarie 2011

Am castigat!!! Un set de covoare


Daaaa, am castigat un set de covoare!!! Bineteles ca nu mi-a venit sa cred ca am aflat vestea (inainte de Craciun) dar azi zvonul a devenit realitate:)) Am primit setul de covoare Shaggy RosuCe am facut? Lucru greu:)) Am scris pe blogului lui Florin (Aici) ce cadou am primit eu de Craciun si prin tragere la sorti am castigat premiul care a fost pentru locul 1!
M-am bucurat normal pentru ca nu sunt o norocoasa de felul meu si nu prea am castigat multe la concursuri. Dar de data asta zeii au fost de partea mea:))Vroiam sa impartasesc si cu voi bucuria mea, voi care sunteti prietenii mei virtuali.
Va multumesc ca existati si va trimit un sarut virtual tuturor.
In aceasta seara mi-am schimbat covoarele in camera mare si acum arata cam asa:
Copii au si incercat covoarele sa vada cat de moi sunt:) Sunt moi, pufoase si foarte groase.
Acum trebuie sa iau legatura cu firma Atria sa mai cumpar o carpeta ca arata cam gol in partea cealalta de camera (inainte aveam un covor si doua carpete) ;))Pe aceasta cale vreau sa le multumesc inca odata lui Florin si firmei Atria pentru frumoasele covoare primite. Va multumesc.

12 comentarii:

Anca (tort.personalizat) spunea...

Felicitari draga mea! :*

Bianca spunea...

Mersi mult Anca. Se pare ca norocul a tinut cu mine. Pupici

Cakeni spunea...

Felicitari,draga Bianca,sunt niste covoare super frumoase:)Vad ca ai bicicleta de camera,si eu am avut banda de alergat,abia am putut sa vand ,pentru ca numai ocupa loc in camera:)

Janet spunea...

Felicitari,Bianca!Sa le porti sanatoasa!

mirela spunea...

Felicitari draga Bianca!!!Le meriti,sunt foarte frumoase!!!Pupici!!!

Lissa's Cakes spunea...

Felicitari Bianca draga,sunt tare faine covoarele,sa le folositi cu placere ,te pup.

Bianca spunea...

Multumesc fetelor. Va pup
@ Cakeni am si aparat de vibromasaj dar nu se vede in poza. E mai mult de decor...ca si bicicleta:)) Mai fac pe bicicleta uneori dar trebuie sa am mare chef:))

Camy spunea...

Felicitari!

sara & Miki spunea...

Felicitari si sa le folosesti cu placere. Pup!

Miha spunea...

Felicitari! Sa le stapanesti sanatoasa. :*

geta spunea...

felicitari!ma bucur pentru tine!

Alexandrina spunea...

Felicitari, sa le folosesti sanatoasa!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons