miercuri, 3 august 2011

Noul blog de torturi- Ispite dulci


M-am gandit sa imi fac un blog unde sa postez doar torturile pe care le fac.
In ultimul timp ma cam deranja faptul ca postam o ciorba sau o friptura si apoi mai postam 2 torturi:) Am ajuns la concluzia ca nu dau bine cu toate ca toate sunt facute in "Bucataria din casa mea"  cum e de fapt titlul blogului meu.
Asa ca de acum incolo pe acest blog voi posta doar mancare, prajituri sau torturi "cum le fac". iar dincolo va fi un blog dedicat torturilor pe care le realizez.
Numele blogului e foarte simplu, m-am gandit la un nume sugestiv...si anume "Ispite dulci"
Adresa blogului meu este
http://torturi-mures.blogspot.com/
In coltul paginii in stanga se afla linkul care duce la blogul celalalt. Daca dati click pe poza cu tortul cu trandafiri albastrii veti fi directionat pe blogul celalalt.
Va astept si sa ma vizitati si dincolo si va astept comentariile sau criticile:)
Inca mai am de lucru asa ca aveti putina rabdare.

6 comentarii:

sarah spunea...

felicitari pentru blog-ul nou si la cat mai multe torturi minunate.puup

AdinA's Cakes spunea...

Succes cu noul blog si la cat mai multe ,,ispite'' dulci!

Criss spunea...

Felicitari pentru noul blog. Si eu mi-am facut un astfel de blog, numai ca inca nu e public. Deocamdata mai lucrez la el.

Criss spunea...

Si totusi, eu nu pot intra pe noul tau blog.

Bianca spunea...

Criss nu stiu de ce nu poti intra. Daca te duci in stanga ecranului si dai click pe banerul ala cu tort cu trandafiri albastrii te duce direct acolo. incearca asa.

gaby_d spunea...

Salut, Bianca.
Felicitari pentru noul blog!!!

Daca impartasim aceeasi pasiune, gatitul, m-am gandit sa te invit cu mare drag la provocarea lunii:)

http://gabyd2.blogspot.com/2011/07/provocarea-lunii-august-dulce-romanie.html

Daca ai timp si-ti face placere, eu te astept.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons