miercuri, 27 aprilie 2011

Mic dejun de paste 2011

Hristos a inviat!!!
Va multumesc tuturor celor care mi-ati scris pe blog, pe facebook, e-mail sau care mi-ati trimis sms-uri cu ocazia sarbatorii pastelui.
Dupa o pauza de cateva zile apar si eu pe aici la ceas de noapte sa mai postez cate ceva din mancarurile facute cu ocazia sarbatorii care a trecut.
Nu m-am omorat cu munca si decorurile pentru ca nu am avut starea necesara sa fac asta, plus ca am si fost invitati la masa de amiaza in ambele zile cat am fost liberi.
Pentru duminica dimineata cand am fost toti acasa am pregatit drob din organe de miel si ficat de pui (am sa postez si reteta zilele urmatoare sa fie pentru la anul),am pregatit impreuna cu socrii mei o pasca cu branza am avut o salata de vinete,sunca de porc, branza telemea, oua fierte (nu le spun rosii ca anul asta am facut oua in degrade:)) si legume...ceapa, ridichi.
Cam asta mancam noi in fiecare an in duminica pastelui.Si inainte sa ne apucat de mancat luam pasti, care anul asta au aratat minunat, paharele au fost asa primite de la biserica.

Si nu uitati!!!
Cu ouale fierte care va raman puteti face o salata minunata de oua (Aici) sau Cartofi frantuzesti cu bacon (Aici), sau Cartofi frantutesti (Aici) sau Cartofi cu branza (Aici)-maine seara am sa fac:), sau Cartofi aperitiv( Aici) sau Cartofi aperitiv cu chorizo (Aici) sau..orice alte mancaruri va trec prin cap si care necesita oua.

2 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

ai dreptate nu se merita cateodata sa te obosesti ...i bun si putinul, eu din ce am facut si acum mai am :))

Maya spunea...

Ador cremele de lamîie!Cîta rabdare ai sa decorezi tu tortuletele astea!
Un weekend minunat :*

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons