duminică, 13 septembrie 2009

Cartofi cu branza topita

Pentru azi la amiaza am gatit cartofi cu branza topita. E o reteta ce o stiu din copilarie si cand sunt in pana de idei si nu stiu ce sa gatesc de amiaza o fac pentru ca e rapida si foarte satioasa.


Am pus la fiert cca 500 g cartofi in coaja. Dupa ce s-au fiert si racit i-am taiat cubulete si i-am pus intr-o cratita in care am pus unt pe fund. Am taiat niste cabanos (2-3 fire cat doriti ), am fiert 2 oua tari, si am pus o branza topita de 140 g taiata cubulete.

Aceasta compozitie am pus-o pe foc si am amestecat sa nu se prinda la fund.
Cand cartofii au inceput sa se ingroase am pus 3 linguri de smantana.

Am mai amestecat pana cand compozitia e destul de calda incat sa poate fi pusa in farfurie.

Am mancat cu muratura, gogosar si castravete murat. E o mancare foarte satioasa si...cam cu calorii :))


Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons