vineri, 1 aprilie 2011

Pizza Duo

Dupa desertul Duo pe care l-am facut (aici) se pare ca aleg sa fac lucruri Duo:))
Vroiam sa repet pizza cu ton ce am mai facut-o (Aici) dar sotul meu a fost impotriva asa ca am impacat si capra si varza:))
Am facut o pizza in tava mare , jumatate cu ton , jumatate cu carnat.

Avem nevoie de:

400 g faina
4 linguri ulei
300 ml apa
15 g drojdie
putina sare

Se face un aluat , drojdia se dizolva in apa calduta si se lasa la dospit vreo ora.

Umplutura:

300 g ciuperci
2 cepe mari
200 g carnat de casa
1 conserva ton
masline
300 g mozarella (am avut si putina telemea)
ketchup de casa
sare
oregano
2 linguri de ulei

Ceapa se caleste impreuna cu ciupercile in 2 linguri ulei pana se inmoaie.Aluatul il intindem pe suprafata mesei (am uns masa cu ulei) dupa care se aranjeaza in tava. Deaspura se pune ketchup, putina sare si oregano.Aranjam ciupercile si ceapa calite peste ketchup.Calim putin si carnatul in tigaie fara grasime.
Il aranjam pe jumatatea tavii.Pe cealalata jumatate presaram tonul din conserva.Aranjam maslinele peste toata suprafataDam mozarella pe razatoarea mare...si o presaram deasupra.Dam tava la cuptor la foc potrivit pentru 30 minute.Scoatem tava afara si portionam dupa placul inimii.O felie apetisanta pentru voi.Arata bine nu?Pofta buna!!!

4 comentarii:

Lenesu` spunea...

Arata bine. Eu pun sub blat hartie de copt si nu ung tava cu ulei. Asa ma scap de-o grija ca nu se lipeste blatu de tava.

Cristina spunea...

Ce buna e! As putea manca oricand pizza fara sa ma satur sau sa ma plictisesc de ea.

mirela spunea...

yamiii,yammm,,,,,vin la tine,,,deschide usa,,,,,pupp si weekend frumos!!

SWEET CAKE STUDIO spunea...

minunat arata...iti dai seama ca am o poftaaa incat azi punem in meniu pizza..bravo!!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons