miercuri, 24 noiembrie 2010

Pizza cu ton


Aceasta seara a fost dedicata pizzei. M-am gandit sa fac o pizza cu ton.
Foarte buna si satioasa.


Avem nevoie de:

Pentru aluat:

300 g faina
250 ml apa
4 linguri ulei
1 cub de drojdie
putina sare

Pentru pizza:

2 conserve de ton
20 masline verzi
2 cepe taiate julien
5 catei de usturoi
200 g ciuperci
400 g mozarella
2 linguri ulei
oregano
ketchup

Faina se cantareste si se pune intr-un castron. Apa se incalzeste putin iar in ea se dizolva drojdia dupa care se pune peste faina. Se adauga cele 4 linguri de ulei, putina sare si se amesteca bine.
Se lasa la dospit in jur de 50 minute.

Dupa 50 minute se mai framanta putin pe masa punand un pic de faina dupa care se aranjeaza in tava de diametrul de 28 cm unsa cu putin ulei. Peste aluat se pune ketcup..sau sos de rosii amestecat cu condimente pentru pizza.
Intr-o tigaie se pun cele doua linguri de ulei si ciupercile taiate julien si se calesc la foc iute pentru cateva minute. Apoi se adauga ceapa si se lasa si ea 2 minute dupa care se adauga usturoiul taiat marunt, se lasa 1 minut si se stringe focul.Legumele se adauga peste ketchup si se intind cat mai uniform.
Apoi se adauga conservele de ton (scurse in prealabil de ulei) si se distribuie si ele cat mai uniform. Urmeaza sa punem oregano, care este cel mai folosit condiment la pizza. Apoi adaugam maslinele taiate in 3. La sfarsit presaram mozarella din belsug sa se rumeneasca bine:)
Introducem tava la cuptor pentru 20 minute.
Asa arata dupa ce a stat la cuptor (la mine s-a rumenit chiar bine:))
Se portioneaza si se serveste cu multa pofta:))
Noi servim pizza intotdeuna cu un pahar de lapte.
Foarte buna aceasta pizza, e prima oara cand o fac si ne-a placut tuturor, mai putin fiului meu care a si simtit ca are peste si nu i-a mai trebuit deloc...brusc a fost satul:))
Pofta buna!!!

7 comentarii:

sara & Miki spunea...

Buna pizza, nici eu nu am mai facut de mult. Cat despre fiul tau... asa sunt copii cu mofturi. Si noi faceam cand eram ca ei. Pupici1

Anca (tort.personalizat) spunea...

Ce pofta mi-ai facut de pizza... astept weekendul...
Ce roz te-ai facut. De nerecunoscut! :*

Cakeni spunea...

Asta da pizza , nu am facut cu ton niciodata,dar arata foarte bine trebuie sa incerc...si i-mi place mult nuol design .pupici

geta spunea...

minunata!

Bianca spunea...

@ Sara da, a fost o pizza foarte gustoasa. Fiul meu nu accepta nici cum pestele si am incercat n variante. La gradinita nu a mancat intr-o dimineata nimic pt ca era paine cu pasta de peste.
@Anca da..sunt pink de data asta:)) Pana imi gasesc o culoare care sa ma reprezinte:)
@Cakeni multumesc mult. Te pup

Cristina spunea...

Faina pizza, faina si noua fata a blogului tau. Rozul e culoarea care imi place mie si care zic eu, ma reprezinta. Pe tine nu prea te vad roz :) dar oricum imi place blogul asa.

Bianca spunea...

Mersi Cristina. Imi place si mie rozul mai nou:) E la moda oricum. Si movul:)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons