duminică, 1 aprilie 2012

Prajitura felii cu lapte


Am intrat zilele trecute pe blogul Laurei Sava si m-am tot uitat la retetele ei de Kinder Pingui si prajitura Milch Schnitte. Am luat blatul de la prima, si crema de la a doua si am pregatit Prajitura felii cu lapte.
Super delicioasa, exact ca prajitura felii cu lapte de la Kinder Pingui.

Am folosit:(tava 35x25)

5 oua
100 g zahar
1 pachet zahar vanilat
3 linguri pesmet alb
3 linguri faina
3 linguri cacao
2 linguri miere
1 praf de copt
25 ml lapte
135 ml ulei
un praf de sare


Crema:


300 ml frisca
175 g lapte condensat
100 ml lapte
1 plic gelatina
1 lingura miere
esenta vanilie  (Aici reteta)

Glazura:
200 g ciocolata
100 g frisca

Mai intai se separa ouale si albusele se bat spuma cu un praf de sare. Treptat adaugam si zaharul. Cand spuma sta bat adaugam treptat galbenusele amestecate in prealabil cu o lingura,
 adaugam uleiul si laptele, lingurile de miere, adaugam faina, pesmetul, praful de copt si la sfarsit cacaoua.
 
Amestecam incet pana cand s-au incorporat toate si punem compozitia pe hartie de copt si dam la cuptor pana cand blatul e facut (trece testul scobitorii)
Cand e facut se pune la racit si apoi se taie in doua.
Prepararea cremei

Plicul de gelatina se pune la inmuiat impreuna cu 50 ml lapte. Laptele condensat, mierea, esenta de vanilie  impreuna cu  restul de lapte se amesteca intr-un bol. Frisca se bate cu mixerul si cand e batuta se adaugalaptele condensat. Gelatina se pune la incalzit pe foc sau microunde pana ajunge la temperatura suportabila pentru deget si se incorporeaza in crema.
In tava in care am copt blatul se pune folie alimentara si punem primul strat de blat peste care turnam crema si acoperim cu al doilea blat.
Dam totul la frigider pentru 2 ore.
Rasturnam prajitura pe un platou si topim 200 g ciocolata impreuna cu 100 g frisca la foc mic si turnam deasupra. Decoram dupa bunul plac.  Dam din nou la rece pentru o ora.
Asta e tot, e super super buna aceasta prajitura, chiar merita incercata.
Singura problema e ca daca as reface aceasta prajitura as dubla cantitatile blatului deoarece e prea multa crema pentru o prajitura:)) Seamana mai mult a tort.
Dar a fost delicioasa si sigur am sa o mai repet!!
Pofta buna!!!

3 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

nici eu nu am incercat-o inca....dar sunt sigura c e buna! arata tare bine

AdinA's Cakes spunea...

Super arata!Pare destul de inchegata crema,merge si la tort?rezista si la acoperit cu pasta oare?

Bianca spunea...

E super buna.
Adina sa stii ca merge la tort de ce nu. Cu gelatina.. si sa stea la frigider. A mea nu a stat prea mult.:)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons