vineri, 23 iulie 2010

Mini pizza 2

Am refacut aceasta reteta de mini pizza, de data asta fara faina de malai ca daca trecuta (Aici) . Avem un eveniment in familie si vroiam sa fac ceva usor si rapid.
Au iesit delicioase!!!

Avem nevoie de:

Aluatul se face din:

600 g faina

500 ml lapte caldut

un cub de drojdie

putina sare
6 linguri de ulei



Umplutura:

300 g sunca taiata cubulete
300 g ciuperci
2 cepe rosii
4 oua fierte
miez de rosii
oregano
busuioc
sare

Deasupra

1 ou batut

cascaval

Din ingredientele aluatului se face un aluat care se lasa la dospit pentru 45 minute- o ora la loc caldut.
Sunca, ciupercile, ceapa se taie cat de marunt puteti.
Cand aluatul a crestut destul se intinde pe masa cu sucitorul.

Se unge foaia cu sos de rosii -eu am avut miez de rosii ramas de( Aici) in care am adaugat cateva frunze de busuioc proaspat tocate , oregano uscat , cateva frunze de patrunjel si sare.
Pe rand se pun: sunca, apoi ciupercile si ceapa, oul
Aluatul se face sul
si cu un cutit se taie bucati groase de 2-3 cm.
Aceste bucati se pun in tava pregatita cu hartie de copt si se ung deasupra cu un ou batut si se presara cascaval razuit.Am dat la cuptor pentru 25 minute.
Se servesc calde sau reci, cu ketchup usor picant pus deasupra.

Pofta buna!!!

1 comentarii:

Cristina spunea...

Foarte faina reteta. Ne place pizza la nebunie.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons