duminică, 1 noiembrie 2009

Rulouri din kaizer cu ficat de pui

Tot sambata de amiaza am facut si felul doi.
Rulouri din kaizer cu ficat de pui.
Este o macare cam scumpa dupa parerea mea dar e gustoasa si merita macar o data incercata. Si eu am gasit reteta pe net si am fost placut surprinsa de cum arata asa ca m-am apucat de treaba.

Avem nevoie de:

o bucata de kaizer de 700 g din care am scos 17 fasii subtiri (atatea mi-au iesit mie)
400 g ficat de pui
putin unt
sare, piper,
usturoi granulat
rozmarin si maghiran
Ficateii se spala in mai multe ape, se scurg bine si se taie in jumatate (cei doi lobi).
Intr-o tigaie se pune untul (cam o lingura buna) si cand incepe sa fac spuma se adauga putin rozmarin si maghiran . Se pun ficateii in tigaie. si se prajesc pe fiecare parte cca 5 minute, pana sunt un pic rumeni, scuturand tigaia din cand in cand. Se adauga putin piper, sare si usturoi granalut.
Bucata de ficat se ia si ruleaza in kaizerul taiat fasii si se fixeaza cu 2 scobituri. Rulourile astfel formate se aseaza intr-o tava de aragaz si se dau la cuptor la foc mare pentru 15 minute sa se rumeneasca putin.
Sunt un deliciu, noi le-am servit impreuna cu garnitura cu spanac ( http://biancams76.blogspot.com/2009/10/spanac.html)
Merita sa incercati macar o data sa le faceti, in loc de o friptura suculenta.
Pofta buna!!!

1 comentarii:

felis spunea...

Foarte bine arata rulourile tale cu ficatei tai... Daca am sa il conving pe sotul meu sa manance cu garnitura de spanac... poate incerc si aceasta varianta... Al meu sot este disperat dupa sos... sa fie rosu... Uneori imi zice "dar e cam portocaliu, data viitoare sa fie mai rosu" :))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons