duminică, 22 mai 2011

Pavlova


 

I-a venit si randul mult iubitului desert Pavlova. L-am vazut acum un an la TV pe Euforia si de atunci tot am spus ca il fac si doar acum i-a venit randul. E un desert foarte simplu de facut, timpul de preparare e mai mare dar nu trebuie sa stati langa cuptor:)

Avem nevoie:

6 albusuri
250 g zahar praf (puteti sa il; macinati voi)
un varf de cutit amidon
1 plic praf vanilie
1/4 lingurita otet
300 ml frisca
300 g capsuni

Albusele se pun in bolul unui mixer si se mixeaza bine de tot. Treptat adaugam cate 2-3 linguri de zahar si lasam sa mixeze. Va recomand sa puneti zahar pudra altfel mixatul dureaza mai mult. Adaugam si amidonul, zaharul vanilat si otetul in timp de mixam.  Dupa ce am terminat tot zaharul si s-a facut o spuma tare punem



 spuma intr-o forma cu hartie de copt dedesupt. (puteti sa puneti si o tava de aragaz pe hartie de copt si sa construiti o forma rotunda- e chiar mai indicat:) )

Dam la cuptor pentru vreo 75 minute la foc potrivit cu usa intredeschisa.
Lasam sa sa raceasca in cuptor pana a doua zi sau daca nu e indicat sa lasati cel putin pentru 2 ore.

A doua zi am scos inelul detasabil si am imbracat marginea si partea de deasupra in frisca.
Am taiat capsunile felii si le-am pus deasupra.
Atat e tot.
Un desert foarte, foarte bun, si nu e foarte dulce din cauza capsunilor.
Vi-l recomand cu toata caldura.
Pofta buna!!!

8 comentarii:

Anca (tort.personalizat) spunea...

Mi-am tot propus sa fac si eu...poate acum! :D

Cristina spunea...

Fain ti-a iesit. Eu m-am indragostit iremediabil de acest desert.

yaya6 spunea...

ce bine ar fi daca am gasi tot anul aceste minunate fructe proaspete,desertul asta e simplu si cred foarte apreciat de cine l-a mancat,eu as manca poza,iti lasa gura apa cand il vezi ,o zi minunata

giovanna spunea...

super! nu l-am facut niciodata. trebuie sa il increc si eu.

sara & Miki spunea...

Ca si la tine si eu il am in plan de mult. Acum ca tot sunt capsunile ar trebui. Ti-a iesit minunat, de gust stiu ca-i bun, plus fructele... O saptamana frumoasa!

Maya spunea...

Desertul asta trebuie sa-l fac si eu neaparat.Tot spun,dar nu ajung!Acum mi-am notat,si cum încep taranii a vinde capsuni în dughenele de pe marginea cîmpului,cum fac!
O saptamîna frumoasa!

(Bia,nu te-am uitat cu treaba aia cu program foto,fonts,etc.Momentan sînt crizata de timp,dar ma anunt eu la tine cum am timp).

Bianca spunea...

Multumesc fetelor de comentarii. Chiar merita incercat ca e foarte bun si ieftin:)
Pupici
Maya, ti-am lasat mesaj. Multumesc.

Mimmi spunea...

Nu am facut pana acum,dar ma bate gandu' sa o incerc...arata super !

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons