joi, 18 noiembrie 2010

Gnoochi cu sos si piept de pui

Am hotarat sa fac niste paste. Am folosit pastele gnoochi care mi s-au parut foarte aspectuase.

Avem nevoie de:

500 g paste gnoochi
1 piept de pui fript (e ceea ce mi-a ramas de Aici)
2 cepe
1 ardei kapia
200 g smantana
200 g mozarella
80 g parmezan
6 frunze busuioc
oregano
4 catei de usturoi
sare, piper
condiment pentru paste
ulei de masline
Pastele se pun la foc conform instructiunilor de pe ambalaj (11 minute).
Ceapa se toaca si se caleste in putin ulei de masline. Se adauga ardeiul rosu taiat marunt. Cand s-au calit putin se adauga pieptul de pui taiat cubulete (in lipsa unei bucati de carne facute puteti folosi pieptul crud dar atunci incepeti sa caliti mai intai bucatile de piept de pui, apoi ceapa si apoi ardeiul)Se zdrobeste usturoiul si se lasa sa se rumeneasca. Se stinge cu 300 ml apa. Se adauga restul condimentelor( busuiocul se toaca marunt si se adauga sosului, se adauga oregano, sare, piper si fixul pentru paste). Se lasa sa fiarba pentru 5 minute bune.
Mozarella se da prin razatoarea mare si jumatate din ea se pune in sos si se amesteca. Adaugam si smantana, lasam sa mai fiarba 2 minute si stingem focul.
Pastele le scurgem de apa si cand sunt scurse adaugam mozarella peste ele.Servim imediat, impreuna cu sosul de carne si cu parmesan presarat deasupra.Foarta gustoasa si satioasa acesta mancare!!
Pofta buna!!!

8 comentarii:

sara & Miki spunea...

Dupa ingredientele folosite este un deliciu...
Imi place, as manca o portie... dar sigur nu ti-a ramas. Pup!

Sarea in bucate spunea...

chiar ca sna bine....hmmmm imi lasa gura apa:)

Gabriela spunea...

bun,bun,vreau si eu!pupik!

Mariana spunea...

Cu asta mai spart dragut-o!
Excelente!O zi faina!

Cakeni spunea...

Hmm, mi-sa facut pofta,de unde ai cumparat frunze de busuioc proaspat?

geta spunea...

minunata portie!interesanta combinatie!

Cristina spunea...

Imi place bucataria italiana, pastele in general. Faina reteta, am s-o fac si eu, dar vreau sa fac eu si gnoochi acasa.

Bianca spunea...

Multumesc doamnelor de comentarii. A fost intr-adevar o mancare foarte buna.
@Cakeni, busuiocul l-am cumparat in primavara in plic si l-am pus in ghiveci pe balcon. Am busuioc proaspat tot timpul. Dar sa stii ca gasesti proaspat la Kaufland la legume..unde sunt cantarele acolo gasesti.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons