vineri, 27 august 2010

Escalop de porc cu rosii chery

Am refacut aceasta reteta (Aici), de data asta am adaugat si rosii chery in reteta.

Ingrediente:

4 bucati de carne
500 g ciuperci
300 g rosii chery
6 catei de ustturoi
4 linguri smantana
1 ceapa

sare, piper
patrunjel verde

Am pus bucatile de carne intr-o tigaie Tefal la prajit. Cand au fost prajite am adaugat ceapa tocata marunt si ciupercile taiate bucati. Am adaugat si rosiile chery taiate in doua.Am adaugat 100 ml apa si am lasat sa fiarba carnea acoperita cu un capac.
Dupa 20 minute am verificat daca a scazut destul si adaugam usturoiul pisat.
Smantana se adauga si ea impreuna cu patrunjelul tocat marunt.Am servit impreuna cu cartofi mici rantaliti la tigaie.
Cartofii se fierb in coaja (am avut cartofi mici) iar dupa ce sunt fierti si se racesc putin se curata de coaja.
O ceapa se caleste in 2 linguri de ulei, se adauga cartofii, se condimenteaza cu boia de ardei dulce si cu patrunjel tocat.O mancare buna si rapida.

Pofta buna!!!

2 comentarii:

maria mihalache spunea...

Cat de bine arata .
O dupa-amiaza placuta!

Bianca spunea...

Multumesc de vizita Maria! O seara placuta si tie

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons