marți, 2 februarie 2010

Escalop de porc cu ciuperci

Am facut-o si pe asta...am mancat la restaurant mai demult acest fel de mancare si mi-a placut foarte mult. Acolo se numea "Escalop Zingara" dar e acelasi lucru.

Si azi m-am gandit sa incerc sa-l fac si eu.
A avut mare succes, ne-a plaut tuturor acest fel de mancare, pana si fiului meu, care nu mananca ciuperci deloc dar acum, minune mare, nu a stiut ce a mancat:). Sosul este deosebit de gustos, alaturi de un gratar bine facut.

Avem nevoie de:

8 bucati cotlet de porc
400 g ciuperci champinion
6 catei de usturoi mari
2 linguri faina
1 ceapa
sare, piper
2 linguri smanatana
2 linguri bulion
patrunjel verde
Cotletul de porc se bate, se sareaza si pipereaza si se pune pe gratar la prajit.
Cand a fost facut l-am luat si l-am l-am pus intr-o tigaie Tefal impreuna cu ciupercile taiate in 6(am folosit ciuperci champion albe si brune) , si alaturi de ceapa taiata marunt.
Am adaugat cam 300 ml apa si am lasat sa fiarba vreo 20 minute acoperit cu capac (nu trebuie mai mult deoarece carnea e prajita).
Dupa 20 minute am verificat daca a scazut destul si adaugam usturoiul pisat.

Cele doua linguri de faina cu bulionul si smantana se amesteca si se toarna peste. Se pune si patrunjelul taiat marunt.
Se amesteca si e gata mancarica.
Am mancat impreuna cu pireu de cartofi si sfecla rosie.
E o mancare care se face repede, cu grad de complexitate redus si e foarte gustoasa.
Pofta buna!!!...in caz ca v-am facut pofta cu ea:)

2 comentarii:

Mariana spunea...

Bianca cred si eu ca a fost bun de tot!
La cum arata!Fac si eu curind,poate miine!
O seara placuta!

Bianca spunea...

Si tie Mariana o seara buna. Sa aveti pofta la el:))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons