miercuri, 25 august 2010

Cartofi aperitiv cu chorizo

Am refacut aceasta reteta care mie imi place foarte mult.
De data asta am pus si 3 felii de muschi file si o cutie mica de chorizo.

Avem nevoie de:

aprox 1 kg cartofi fierti in coaja
2 oua fierte tari
6 jumatati de gogosari murati
1 ceapa mare rosie
3 linguri maioneza
200 ml sana
5 linguri smantana
sare
piper
Modul de pregatire este foarte simplu, cartofii se fierb in coaja, se curata si se taie rondele. Sunca se taie cubulete, ceapa felii, ouale fierte se taie fasii, ceapa la fel fasii. Maioneza se amesteca cu sana si smantana, se adauga sunca taiata si carnatul chorizo , se sareaza si pipereaza si se amesteca toate ingredientele.O salata foarte gustoasa, cu putina maioneza si un gust deosebit.Pofta buna!!!

1 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Salata asta de cartofi si alor mei le-ar place ..imi face cu ochiul! Curand o sa fac si eu !
weekend placut ..te pup!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons