marți, 22 iunie 2010

Pulpa de pui la tigaie

Am mai facut pulpa de pui dar atunci era cu ciuperci, sau cu amestec chinezesc iar acum e cu legume.

La fel avem nevoie de:

1 pulpa de pui
1 morcov

1 dovlecel

3 cepe mici

sare, piper, boia

coriandru, boabe mustar

o lingurita amidon
ulei de masline

patrunjuel, marar

Pulpa se spala bine dupa care se condimenteaza cu sare, piper si boia. Intr-o tigaie se inginge 2 linguri ulei de masline peste care se adauga cateva boabe de mustar si coriandru. Se adauga pulpa si se lasa se rumeneasca intorcand-o pe ambele parti. Morcovul se taie rondele pe jumatate iar cepele julienne. Cand pulpa e rumenita se adauga morcovii si ceapa dupa care se adauga un pahar de apa. Se acopera si se lasa la foc potrivit pentru 10 minute. Se intoarce apoi pulpa si pe partea cealalta dupa care se adauga dovlecelul taiat marunt.Se mai lasa pe foc inca 10 minute (fara capac e de preferat). La sfarsit se adauga patrunjel tocat si marar. Daca mai este sos se adauga si o lingurita de amidon si se amesteca.Gata mancarea!!!Usoara si delicioasa.
Pofta buna!!!

3 comentarii:

Gabriela spunea...

O ce bunatate!!! e mancarea mea preferata,i-mi plac tare mult legumele!o saptamana frumoasa!

C.T spunea...

De cate ori mi-e foame intru pe acest blog! si mai merg si pe a lui Gabriela.Folosesc retete de la ea cat si de aici: chiar asa!Peste de la ea si pui de la tine.

Bianca spunea...

Ma bucur CT ca eu si gabriela suntem o sursa de inspairatie pentru tine. Spor la bucatarit iti doresc. Pofta buna

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons