joi, 17 iunie 2010

Chiftele la cuptor

Pentru masa de parnaz am facut chiftele. Prajite in cuptor de data aceasta. Am schimbat putin reteta si sunt foarte multumita de rezultat. De acum asa am sa fac chiftelele. Aroma de patrunjel le face sa fie foarte gustoase iar smantana si pesmetul...o combinatie de moale cu crocant.

Avem nevoie de:

600 g carne tocata
1 ceapa
o jumatate legatura patrunjel
6 catei mari de usturoi
3 oua
2 felii de paine inmuiate in lapte
4 linguri smantana
4 linguri pesmet
sare, piper

Din toate aceste ingrediente se face un aluat care se condimenteaza dupa gust cu sare si piper.Intr-o tava de aragaz se pune hartie de copt si din aluat se formeaza bile care se aranjeaza frumos in tava.Se da la cuptor pentru 45 minute (pana la rumenirea lor).
Sunt excelente!!! e pacat sa nu le incercati.
Si sa nu uitam ca sunt mai "dietetice "cum s-ar spune, nu mai sunt prajite in ulei.
Le-am servit impreuna cu sos de rosii (copii) - de data asta condimentele sosului au fost : cimbru, marar si busuioc- o combinatie foarte aromata.iar noi, adultii cu sos tzatziki. Pofta buna!!!

1 comentarii:

sara & Miki spunea...

Si eu am abordat mai nou prajirea chiftelelor in cuptor. Si mi se par mai bune, fara atata ulei pe ele... deci mai sanatoase. Pupici.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons