duminică, 14 februarie 2010

Snitele crocante din piept de pui

Langa orezul cu legume astazi am mai facut si snitele din piept de pui.Crocante si aurii.

Avem nevoie de :
un piept de pui mare.
faina
2 oua
pesmet
fulgi de porumb

Pieptul de pui se taie in fasii subtiri, astfel mie mi-au rezultat 7 bucati snitele. Le-am condimentat cu sare si piper.
Am pregatit 3 farfurii. In prima am pus faina, in a doua ou batut, in a treia pesmet amestecat cu fulgi de porumb.
Snitelele le trecem pe rand mai inati prin faina, apoi prin ou si ultima oara prin pesmet si fulgi de porumb zdrobiti putin cu mana.Se prajesc snitelele in ulei incis si se servesc calde.
Ies foarte crocante si sunt delicioase.
Pofta buna!!!

1 comentarii:

Flori M spunea...

Mmmm, ce bunatate! O sa incerc si eu cu porumb, am mancat mai demult intr-un restaurant si mi-au placut mult. Sigur cele facute in casa sunt muuult mai bune.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons