duminică, 14 februarie 2010

Orez cu legume

Pentru astazi am facut orez cu legume ca si garnitura.

Avem nevoie de:

300 g orez
cateva ciuperci champinoin
1 ceapa alba
niste mix de legume
mazare verde
condimente, sare
patrunjel proaspat

Am pus orezul la fiert in sare. Dupa ce a fost fiert l-am spalat sub jet de apa.
Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei . Apoi am adaugat ciupercile si am lasat vreo 10 minute. Apoi am pus legumele congelate si mazarea dupa care orezul si patrunjelul verde tocat marunt. Si condimente desigur.Si asta a fost tot, servit impreuna cu snitele crocante cu fulgi de porumb. Dar se poate manca si simplu, fara garnitura.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons