miercuri, 13 ianuarie 2010

Ciuperci la gratar cu pilaf orez

Ce am mai gatit de cina? Ciuperci la gratar cu pilaf de orez.

De fapt pilaful l-am facut pentru a doua zi dar apoi m-am razgandit si am pus putin si langa ciuperci.
Ciupercile le-am facut simplu de tot....

Avem nevoie de :

8 ciuperci marisoare
o ceapa rosie
o jumatate ardei rosu
branza (telemea)
delikat(Knor)
Ciupercile se spala si se pun pe gratarul incalzit. Se lasa pe o parte cca 3 minute apoi se intorc. Intre timp taiem ceapa marunt si ardeiul la fel. Branza o dam prin razatoare. Ciupercile le intoarcem iarasi si punem in palaria ciupercii putin delikat, ceapa, ardei, branza si lasam vreo 5 minute bune.
Am servit cu pilaf de orez si gogonele murate.
O cina usoara zic eu.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons