miercuri, 19 august 2009

Pilaf de orez cu cabanos prajit

Pentru azi am ales o mancare simpla si usor de facut. Cum am mai spus, acest blog este pentru a va da idei ce sa gatiti de amiaza/cina si nu de a va da neaparat retete noi.

Pilaful de orez se face foarte usor.

Se taie marunt 2 cepe medii si se calesc in putin ulei.

Cand e ceapa calita se adauga un gogosar taiat felii


Dupa ce s-a calit si putin gogosarul adaugam morcov si patrunjel razuit..cam o bucata din fiecare (eu aveam la borcan impreuna cu frunze de patrunjel si telina).





Cand sunt toate calite sa adauga orezul (bob lung am folosit eu) spalat din mai multe ape pentru a iesi amidonul din el.




Dupa ce ati adaugat orezul se adauga apa si se reduce focul. Se amesteca din cand in cand cu grija sa nu se prinda de fund. Ca si condimente am pus putina sare, boia (inainte sa pun orezul) si delikat (folosesc de la Knor)

Pana se fierbe orezul (cam 30 minute depinde de orez) tai niste bucati din cabanos si il crestez pe toate partile sa se prajeasca mai bine.

Intr-o tigaie cu putin ulei pun cabanosul si il prajesc cand e gata pilaful de orez.Ca sa fie mai aspectuos pe o farfurie intinsa se ia din pilaful de orez cu lingura si se pune in sita aceea micuta (strecuratoare ii mai spune) si se fac doua forme rotunde care se pun in farfurie. Apoi se pune cabanosul prajit si se orneaza dupa gust.
Pentru cine dreste...se pot adauga si niste cartofi prajiti langa.


Pofta buna!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

delicios ;)

Unknown spunea...

Buna idee... sa stii ca exact asta am sa imi gatesc acum :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons