duminică, 18 octombrie 2009

Sos Tzatziki

Langa pulpele de pui vroiam un sos mai deosebit, mai ales ca azi am avut musafiri la masa. Si m-am gandit la sosul tzatziki. Foarte bun si gustos, simplu de facut:


Avem nevoie de:


o cutie sana 400 g
2 castraveti marisori
10 catei de usturoi mai mici am pus eu
2 linguri ulei
sare
putin marar

Castravetii se curata de coaja si se dau pe razatoarea mare lasundu-se cam 20 minute sa stea, dupa care se scurg bine de apa lasata. Punem cutia de sana peste ei si amestecam. Usturoiul se curata si se piseaza, se amesteca cu 2 linguri de ulei ca la mujdei. Se pune peste castraveti si sana, maraul se taie marunt si se pune si el in castron, se sareaza dupa gust si gata...e delicios .
Am servit cu pulpe de pui in pesmet cu cartofi prajiti ( http://biancams76.blogspot.com/2009/10/pulpe-de-pui-prajite-in-pesmet.html )

Pofta buna!!!

1 comentarii:

Silvia spunea...

Super buna si noua ne place f mult !

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons