duminică, 18 octombrie 2009

Pulpe de pui prajite cu pesmet

Avand musafiri la amiaza m-am gandit ce sa gatesc si am gasit solutia. Am luat niste pulpe de pui, le-am condimentat cu sare, piper si putin delikat si le-am lasat sa stea cu condimentele cam o ora (am calculat cam o pulpa superioara si inferioara de persoana adulta). Am luat 3 farfurii in care am pus: in prima faina, in a doua un ou batut, in a treia pesmet.
Pulpele condimentate le-am trecut mai intai prin faina, apoi prin ou si in ultima etapa prin pesmet.

Le-am prajit in ulei incins la foc minim sa se patrunda bine in interior.Servite fierbinti sunt delicioase, crocante, un adevarat festin. Am servit impreuna ca cartofi prajiti si cu Sos Tzatziki ( http://biancams76.blogspot.com/2009/10/sos-tzatziki.html ).
A fost un deliciu pentru toata lumea, o mancare simpla si gustoasa.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons