sâmbătă, 31 octombrie 2009

Pizza cu sunca afumata si legume

Cea de-a doua pizza facuta din acelasi aluat a fost cu sunca si legume.

Pentru aluat aveti nevoie de (pentru 2 tavi):

400 g faina
300 ml lapte
4 linguri ulei
1 cub de drojdie
putina sare

Am facut un aluat din ingredientele de mai sus ( am pus faina, am diovat cubul de drojdie in laptele caldut, am adaugat uleiul si sarea si am framantat putin) dupa care l-am lasat la dospit. Am lasat aluatul la dospit cam 40 minute,dupa care l-am luat, l-am mai framantat putin pe masa , l-am impartit in doua si l-am pus in 2 tavi de 30 cm.

Pentru compozitie aveti nevoie de:

200 g sunca afumata
2 linguri de ulei
o jumatate de ardei rosu
100 g masline
150 g legume congelate
putina pasta de rosii
1 ceapa alba taiata felii
150 g mozarella
200 g cascaval
sare.


Blatul l-am pregatit in tava rotunda peste care am adaugat putina pasta de rosii , am adaugat feliile de sunca, cascavalul ras si ceapa taiata solzi, legume congelate, ardeii taiati rondele, am pus maslinele verzi , putina sare si mozarella taiata felii.
Am copt in cuptor pentru 20 minute.Am servit cu un pahar de lapte caldut.
Prima pizza a fost poza cu pui- chicken: http://biancams76.blogspot.com/2009/10/pizza-cu-pui-chicken.html


Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons