sâmbătă, 31 octombrie 2009

Pizza cu pui- chicken

E randul pizzei din nou de cina daca tot am tavi de pizza noi.


In seara asta am facut doua tavi de pizza una chicken si alta inventie proprie cu sunca :)



Pentru aluat aveti nevoie de (pentru 2 tavi)


400 g faina
300 ml lapte
4 linguri ulei
1 cub de drojdie
putina sare



Am facut un aluat din ingredientele de mai sus ( am pus faina, am diovat cubul de drojdie in laptele caldut, am adaugat uleiul si sarea si am framantat putin) dupa care l-am lasat la dospit. Am lasat aluatul la dospit cam 40 minute,dupa care l-am luat, l-am mai framantat putin pe masa , l-am impartit in doua si l-am pus in 2 tavi de 30 cm.



Pentru compozitie aveti nevoie de:


1 piept de pui
2 linguri de ulei
o jumatate de ardei rosu
1 ceapa alba taiata felii
150 g mozarella
200 g cascaval
150 g smantana
6 catei de usutoi
12 condimente, sare.


Pieptul de pui se curata de pe os si se taie fasii. Intr-o tigaie se pune uleiul si pieptul de pui la rumenit impreuna cu "12 condimente" un condiment cumparat dintr-un magazin BIO. E gata cand s-a evaporat apa lasata si pieptul s-a rumenit. Aluatul de pizza se intinde in tava si se adauga ingredientele. Usturoiul pisat se amesteca cu 50 g smantana si se unge blatul dupa care se pune pieptul de pui, cascavul ras, ceapa taiata felii, ardeiiul rosu taiat rondele, mozarella taiata fasii si la sfarsit se pune putina sare si restul de smantana.Se da la cuptor pentru 20 minute si se serveste calda, impreuna cu un pahar de lapte.
Este o cina excelenta. Incercati si voi.

Acstea sunt cele doua tavi de pizza pregatite pentru seara aceasta, pentru 8 persoane pentru ca am avut musafiri.







Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons