duminică, 10 noiembrie 2013

Salata de fasole verde cu piept de pui



























Pentru ieri am pregatit o mancare foarte usor de preparat si foarte gustoasa.
Inspiratie mi-a fost retetele de pe blogul prietenei mele Giovanna 




 Am folosit:

1 pachet fasole vedre pastai- congelata
un pumn de naut prajit picant
1 ceapa rosie
3 lingurite mustar cu seminte
3 lingurite otet
sare, piper
100 g telemea
cateva seminte de rodie (optional)

piept de pui feliat

Am pus salata la fiert in apa cu putina sare conform instructiunilor de la ambalaj 10 minute. In acest timp am pregatit pieptul de pui pe care l-am feliat , l-am condimentat si l-am pus in punga Knorr si l-am prajit in tigaie pana s-a rumenit.
Cand fasolea a fost fiarta am scurs-o si am asezat-o pe o tava. Am pus deasupra nautul picant, ceapa rosie, din loc in loc amestecul de mustar si otet, telemeaua cubulete mici si pentru aspect cateva seminte de rodie.
Atat. Simplu si gustos.



Pt a face nautul prajit am cumparat de la Auchan naut pe care l-am pus in apa cu o seara inainte.
Am pregatit o tava cu hartie de copt, am scurs de nautul de apa si l-am pus pe hartia de copt, l-am stropit cu putin ulei de masline, am adaugat boia picanta, chimen si piper si l-am pus la cuptor pentru 30 minute la 200 grade amestecand din cand in cand.

Cand l-am scos din cuptor l-am sarat si restul tavii l-am pastrat pentru seara, la un film bun:)
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons