luni, 3 octombrie 2011

Somon la cuptor cu legume

Am cumparat o bucata de somon si daca tot am primit o reteta din Franta m-am gandit sa o pun in aplicare.

Am folosit:


o bucata somon
o ceapa
o jumatate ardei galben 
o jumatate gogosar
o jumatate morcov 
o jumatate lamaie
putin ulei de masline
o folie de aluminiu
putina sare
piper
Luam bucata de folie de aluminiu (o bucata de 30x 30 cm) si o punem intr-o tava. Impartim legumele in doua gramezi, prima gramada de legume o punem pe folie,
apoi punem pestele, adaugam putina si piper
si acoperim cu cealalta gramada de legume
Punem apoi vreo 2 linguri ulei de masline si sucul de la o felie de lamaie. Strangem folia de aluminiu astfel incat sa nu intre deloc aerul (daca nu va ajunge folia mai puneti una) si dati tava la cuptorul preincalzit pentru 20 minute.
Intre timp puteti fierbe putin orez care dupa ce e fiert se amesteca cu putin unt.
Servim pestele alaturi de legume si orez.
O mancare foate simpla, sanatoasa si gustoasa.
Pofta buna!!!

10 comentarii:

Livia spunea...

Foarte simplu, foarte bun si sanatos!

giovanna spunea...

mie cred ca mi-ar fi placut. orezul cred ca era in plus pt mine.

sara & Miki spunea...

Si eu optez pentru o bucata de somom, ca-i tare bun. Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Un deliciu.Pup!

TeoBucatar spunea...

Pentru somonul asta dau toate pastele si ceva bonus:)

Cristina spunea...

Simplu, bun si sanatos!

Cristina spunea...

Simplu, bun si sanatos!

Mircea spunea...

am vrut sa fac si eu,am cumparat somonu dar nu am gasit cuptoru cu legume:(

Maya spunea...

Ador retetle simple la cuptor! Delicios!
Pupic :*

dana spunea...

Buna reteta

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons