joi, 29 septembrie 2011

Gordon bleu cu legume


In weekend am facut un gordon bleu pentru ca am avut un piept mare de pui. Vroiam s ail fac putin diferit asa ca am ales sa il acopar cu pesmet si fulgi de porumb.

Avem nevoie de:


1 piept de pui
cateva bucati de sunca (eu am avut prizer)
cascaval
1 ou
putina faina
pesmet
fulgi de porumb
sare
piper
ulei pt prajit


Garnitura:

 300 g ciuperci 
1 ceapa
1 ardei galben (nu am avut rosu)
cativa morcovi baby
2 catei usturoi
patrunjel-frunze
delikat(Knor)
o mana orez
Pipetul de pui se curata de piele, se dezoseaza si se portioneaza. Mie mi-au iesit 8 bucati.Se iau bucatile se bat cu ciocanul (atentie sa nu se rupa) se sareaza si se pipereaza si se intind pe un fund de lemn(carpator, dog...):). Peste bucata de carne asezam sunca, cascavalul taiat baghete si rulam cat putem de strans.
Daca nu stau rulate va puteti ajuta si de niste scobitori pana in momentul prajirii.
Cascavalul e bine sa fie mai uscat si tare pentru a nu curge afara.
Trecem rulourile mai intai prin faina, apoi prin ou si apoi prin pesmet amestecat cu fulgi de porumb.
Dupa ce facem toate rulourile le punem la prajit in ulei incins la foc minim pentru a se patrunde bine.

Intre timp pregatim garnitura:
Orezul il punem la fiert in apa cu putina sare.
Ceapa o taiem julien si o calim in putin ulei la foc repede. Adaugam apoi ardeiul taiat julien.
Cand s-a inmuiat putin adaugam ciupercile taiate in lungul si morcovii baby.
Adaugam putin delikat (Knor) si lasam pana cand apa se evapora (5 minute)/. Taiam cei doi catei de usturoi marunt si ii punem acolo si amestecam bine, apoi presaram niste patrunjel verde dupa care stingem focul.
Orezul il strecuram si il aranjam in farfurie alaturi de ciuperci si unul sau doua:) rulouri de gordon bleu.
Foarte bune aceste rulouri, crocante si foarte gustoase.
Si garnitura e ideala...eu ador ciupercile si cand am ocazia nu ma feresc sa gatesc ciuperci ca si garnitura.
Incercati sa va convingeti ce gust bun le da fulgii de porumb:)
Pofta buna!!!

4 comentarii:

Cristina spunea...

Mai ai o bucata si pentru mine? Pup

sara & Miki spunea...

Ce-mi place... un meniu elegant si foarte gustos. Pup!

giovanna spunea...

buuun

TeoBucatar spunea...

De cina romantica draga mea!Pupici!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons