miercuri, 20 iulie 2011

Paste cu pui si chorizo


Pentru ca mi-au ramas niste bucati de la friptura de pui m-am gandit sa le utilizez langa niste paste, preferatele copiilor. Si pentru ca mi-am adus si chorizo din Spania l-am folosit si pe el la prepararea pastelor. Practic am facut aceste paste cu ce am gasit prin frigider:)

Avem nevoie de:

300 g paste

o ceapa
4 catei usturoi
un ardei gras
carne de pui fripta
o jumatate carnat Chorizo picant (optional)
200 ml lapte
200 ml smantana
2 linguri amidon alimentar
oregano
3 linguri ulei masline
parmezan
sare, piper
Pastele se pun la fiert in apa cu sare.
Ceapa se taie marunt si se pune la calit in 3 linguri ulei masline. Se lasa sa se inmoaie dupa care adaugam ardeiul taiat fideluta.
Se lasa si el pret de 2-3 minute dupa care adaugam carnea de pui si chorizo.
Mai amestecam putin, adaugam usturoiul tocat grob si stingem cu smantana. Cele 2 linguri de amidon se dizolva in lapte si se pun si ele peste sosul format.
Lasam la fiert iar cand incepe sa fiarba adaugam oregano.
Sosul astfel format il adaugam peste pastele fierte.
Deasupra presaram parmezan si decoram cu  busuioc proaspat.
Foarte bune si rapide.
Pofta buna!!!

1 comentarii:

sarah spunea...

ma impac tare bine cu pastele.se fac rapid,de obicei cu ce ai prin frigider si sunt si delicioase!pupicei

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons