miercuri, 8 iunie 2011

Cartofi cu maioneza

Cateodata ma mai apuca asa cate o pofta :) Pe voi nu? Pe mine da si pofta mea au fost cartofi cu maioneza care nu ii fac foarte des in an (cred ca pot numara pe degetele de la o mana:)
Asa ca mi-am satisfacut pofta si am pus la fiert  aprox 1 kg de cartofi rosii, dintr-un ou (de casa..se vede culoarea:)) am facut putina maioneza , am taiat si niste ceapa verde si am pus sare.
Cartofii dupa ce s-au racit se curata si se taie cubulete. Adaugam ceapa taiata marunt
 sarea si 4 linguri de maioneza.
Amestecam
si servim alaturi de ce dorim.
Pofta buna!!!

4 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Chiar si au am facut, si eu fac rar , foarte buna! pupicei!

Cristina spunea...

Sunt foarte buni, eu pun si smantana la maioneza si sunt si mai buni asa.

giovanna spunea...

eu i0as fi mancat asa fara maioneza si cred ca tare mi-ar mai fi placut.

Bianca spunea...

Cristina, mai pun si eu dar mai mult imi plac asa...cu maioneza pura:))
Giovanna stii tu cum e cu gusturile:) Si eu chiar pofteam draga:))
Adela, pupici

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons