miercuri, 6 aprilie 2011

Sandwich triplu

Postarea numarul 500!!!
Dupa ce am vazut pe situl lui Copolovici sandwich-ul triplu mi-am spus ca am sa il incerc si eu.
Asa ca ...l-am incercat.
Ideea e simpla si se poate face cu doriti si ce aveti prin frigider.
Se poate manca la micul dejun dimineata cu familia sau se poate pune la pachet sa il mancati la servici.

Avem nevoie:

3 felii de paine (eu am folosit paine cu maltz si seminte dar ideal ar fi painea toast)
cateva felii de salam uscat
1 ridiche
un pic castravete
2 felii rosii
1 ou
sare
putin unt
Painea am prajit-o pe plita de la aragaz deoarece nu mi-a incaput in prajitor.Prima felie de paine se unge cu putin unt peste care se aseaza feliile de salam, castravete si o bucata de rosie.Se acopera cu a doua felie de paine si se preseaza bine.Oul se face ochi intr-o tigaie tefal fara sa punem unei, mai intai lasam sa se faca bine pe o parte, luam o spatula si o bagam cu grija dedesupt, intoarcem oul si asteptam sa se prajeasca bine si pe partea cealalta (ideea e ca galbenul sa fie tare pentru a nu curge)Cand e facut ochiul il punem peste cea de-a doua felie de paine. Am pus rondele de ridichi si am uitat sa pun rondea de rosie:)A treia felie de paine se unge si ea cu putin unt si se pune capac presand bine.Asta e tot.Sandwichul triplu a fost foarte gustos.L-am taiat in doua si am mancat impreuna cu ceapa verde.Pofta buna!!!

5 comentarii:

Cristina spunea...

Felicitari pentru cele 500 de postari.

Maya spunea...

Ce sandwichoi mare!Tre sa-i fac si eu Denisei asa unu!Ea e mare amatoare de sandwichuri =))

Pupici,
M

Lenesu spunea...

Pfoai. N-am mai mancat demult un sandvici, dar mi-ai facut pofta. :-))
Tigaia tefal e defapt tigaie de teflon? Si ulei deloc n-ai pus cand ai prajit oul?

Bianca spunea...

@Cristina multumesc
@ Maya mersi. Pupici
@Lenesu e tigaie de teflon da. Si fara pic de ulei ca nu se prinde deloc:) Incearca ca merge
:)

felis spunea...

Un sandwich din acesta mi-ar trebui la servici... si am salvat pranzul...
Felicitari pentru cele 500 de postari!!.. La mai multe!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons