sâmbătă, 12 martie 2011

Mic dejun de sambata

Astazi fiica mea a pregatit micul dejun. Pentru mine, ea si fiul meu Dani.
M-a trezit un miros de paine prajita si cafea. Am incercat sa ma intorc sa mai dorm un pic dar credeti ca am reusit? Neah...m-am ridicat si cand am iesit din dormitor am gasit deja micul dejun pregatit, urma sa mi-l aduca si la pat:)Cam asta am mancat eu azi dimineata, paine prajita unsa cu putin unt, un ou moale, salata verde cu branza feta si bucati de rodie . E o idee excelenta si un mic dejun foarte gustos.Salata verde cu branza feta si bucati de rodie e execelnta!!! Combinatie foarte reusita...

10 comentarii:

mirela spunea...

Felicitari copiilor tai pentru initiativa,,,,intradevar tare gustos!!!pupp si weekend frumos!!!

giovanna spunea...

mmm... si eu vreau! felicitari sandrei.

Anonim spunea...

I ai imprimat si fiicei tale dragostea pentru arta culinara si aranjament , felicitari , pentru o mamica atat de talentata , e normal sa pregatesti micul dejun si sa l duci la pat:)

Bianca spunea...

@Mirela multumesc mult
@Giovanna multumesc!!! Creste si Rebe si poate iti face si ea surpriza:)
@ Multumesc Darias.
Va pup

sara & Miki spunea...

Bravo si felicitari pentru mica bucatareasa. Cu gesturi mici se naste pasiunea de a gati. Week-end placut.

Andrea's Cake spunea...

Ce surpriza placuta ti-a facut fiica ta.Bravo ei.Poti fi mandra de ea (si de tine pentru ca ai crescut-o atat de frumos)Felicitari pentru aranjament.Nota 10 cu steluta.

mirela spunea...

Te asteapta un premiu in bucataria mea,te pup si-ti doresc o seara frumoasa!!!

Cristina spunea...

Harnicuta domnisoara ta.

Sabina spunea...

super fain micul tau dejun, mai ales ca este pregatit de a ta domnisoara :) asa mamica, asa fetita nu?

Bianca spunea...

multumesc fetelor de comentarii. Va pup

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons