sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Rosii umplute cu icre

Tot pentru masa de revelion am facut niste rosii umplute. Le-am umplut cu ce am avut prin frigider. Sunt pregatite de transport si ele asa ca farfuria lipseste:)

Avem nevoie de :

cateva rosii cherry
o cutie icre de peste
cateva linguri de sfecla rosie murata
o ceapa rosie
seminte de chimen
sare
masline
Rosiile se taie in doua si se scobesc de miez.
Ceapa se toaca marunt si se amesteca cu icrele. Se mai adauga 3 linguri de sfecla murata, sare si seminte de chimen. Ideal ar fi sa mixam compozitia sa obtinem o spuma cu care se pot umple rosiile cu posul. Eu am fost in criza de timp si doar le-am amestecat si pus cu lingurita. Deasupra am pus cate o maslina pe fiecare rosie.
Sunt bune dar parca mai bune sunt cu o crema de branza.Pofta buna!!!

5 comentarii:

sara & Miki spunea...

Un an nou fericit sa ai. Ca o sugestie (sper ca nu te superi), pentru cand le mai faci, foloseste un poche. Le va schimba imediat aspectul. Pupici!

Bianca spunea...

Multumesc de sugestie. Asta am si incercat sa fac dar pentru ca nu le-am mixat ceapa si sfecla nu au trecut prin gaura. Deci am ajuns sa le pun cu lingurita.
Eram prea grabita sa mai stau sa le mixez.
Nu ma supar. pupici

Cristina spunea...

Arata bine. Mai bine cumparam si eu salata de icre gata preparata. Asa, crezandu-ma desteapta, am cumparat icre sarate sa le fac eu. Nici salata nu mi-a iesit, a fost destul de moale si nici gustul nu m-a incantat.

Bianca spunea...

Cristina mie nu prea imi plac icrle cumparate dar pentru cat imi trebuia mie sa umplu cateva rosii nu avea sens sa fac mai multe.
Oricum rosiile umplute cu branza imi plac mai mult.

Unknown spunea...

O SA INCERC SI EU SA FAC ....NICI MIE NU MI PLAC CUMPARATE MAI BINE LE FAC EU.....

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons