sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Aperitive din foietaj

Gata si revelionul. A mai trecut un an, 2010 s-a dus si a venit 2011. Sa speram ca va fi un an mai bun ca cel care a plecat.
Am avut musafiri inainte de revelion si am facut niste aperitive rapide.

Avem nevoie de:

1 pachet foietaj
sunca neafumata
sunca afumata
200 g cascaval
o jumatate ardei rosu
100 g masline
seminte de chimen
6 catei usturoi
1 ou batut
sare
ulei pt uns tava

Ingredinetele de mai sus se taie marunt (salamul, sunca, maslinele. ardeiul, usturoiul). Aluatul de foietaj se intinde pe masa. Se taie patretele mai mici (mai cresc in cuptor) si se pensuleaza cu ou batut. Deasupra se presara la alegere ingredientele de mai sus. La sfarsit se rade cascaval, se pune putina sare si se presara chimen.
Tavile de briose se ung cu putin ulei si se pun patratele de foietaj.Tavile se dau la cuptor pentru 15-20 minute (pana se rumenesc). Eu am avut 4 tavi asa ca doua le-am pus pe gratarul cuptorului iar doua in tava mai sus.
Sunt niste aperitive foarte bune si rapide, sunt bune si reci si calde.
Au fost foarte apreciate de verisorii mei care mi-au si cerut reteta. Nu e mare filosofie asa ca spor la bucatarit dragilor:)
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons