marți, 23 noiembrie 2010

Pireu, pulpa pane, varza calita


Idee de meniu:

Pulpe de pui in pesmet
Pireu de cartofi
Varza calita.

Oricine stie sa faca asa mancare:) Noua ne place foarte mult combinatia.
Pranzul nostru de duminica a fost ceea ce se vede.
Pulpele le-am spalat, sarat, piperat, le-am trecut mai intai prin faina, apoi ou si pesmet. le-am prajit la foc mic pana s-a rumenit pesmetul.
Varza am tocat-o si am pus-o la prajit in putin ulei. Am tot amestecat pana a scazut bine si a prin o culoare maronie. Sarea si piperul il pun doar cand sting focul pentru a nu lasa varza apa. Am adaugat si putin otet sa fie mai gustoasa si atunci nu mai e nevoie sa mancam cu muratura.
Pireul l-am facut cu unt si lapte.
Toate impreuna au format un pranz delicios.
Pofta buna!!!

2 comentarii:

geta spunea...

minunat meniu!am sa fac si eu la sfarsitul saptamanii!imi place ideea cu varza calita!

Bianca spunea...

@Geta si mie imi place foarte mult varza calita
@ Gaby nu sunt mare fan al fructelor de mare. mersi de link.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons