vineri, 26 noiembrie 2010

Mamaliga cu branza la cuptor

Ne place foarte mult mamaliga cu branza. Exact asa o facea si mama mea, asa o fac si eu. In ultimul timp am mai facut-o si mai simplu..adica am pus branza peste mamaliga proapat facuta dar nu e acelasi gust.
Fiecare stie sa faca mancarea asta, asa ca eu va dau doar ideea si sper sa va faca pofta pozele sa va apucati de treaba:)

Avem nevoie de: (pentru 6 pers)

500 g faina de mamaliga
aprox 1 kg branza burduf
50 g unt
smantana
Sigur stiti sa faceti o mamaliga nu?:) Nu trebuie sa va invat eu.
Atata ca trebuie sa aveti grija sa nu o faceti tare pentru ca ea oricum se mai intareste putin stand la cuptor.
Luati o oala si puneti untul in ea. Eu am incalzit putin oala inainte si apoi am pus untul.Se pune apoi primul strat de mamaliga, apoi un strat de branza (din belsug):)apoi iar un strat de branza, iar unul de branza,ultimul strat de mamaliga si deasupra branza.Am pus capac peste oala si am bagat la cutpor la foc moderat pentru 30 minute.Se serveste imediat cu smantana din belsug:))Foarte buna mamaliga cu branza facuta in acest fel.
V-am facut pofta? Nu e greu...nu?Pofta buna!!!

5 comentarii:

giovanna spunea...

chiar ca pofta. yummy

Anonim spunea...

Hmmm , imi si inchipui ce gust grozav are branzica moale si calda, hmm , yammyy , mamaliguta trebuie obligatoriu sa fie de tara , are alt gust decat cea de cumparat,te poop draga mea .

sara & Miki spunea...

Si noua ne place mamaliguta la cuptor. Daca nu e sa fie de post, poti adauga si un strat de carnati si deasupra oua, care se fac ochiuri in cuptor.
Ce nu am inteles la tine, de ce ai pus capacul!!!... dai la cuptor ca sa se faca crusta si sa arate ca o budinca, nu?. Incearca asa data viitoare. Pupici!

Bianca spunea...

@Giovanna fa-ti o portie:))
@Darias sa stii ca nu imi place mamaliga de casa. :(
@Sara mersi de idee. Nu stiu de ce pun capac...asa m-am invatat sa nu fie tare deasupra. Dar sigur e buna cum spui tu..cu crusta rumena deasupra.
Pupici

geta spunea...

minunata!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons