sâmbătă, 9 octombrie 2010

Ciuperci pleurotus pane


Astazi am fost singura acasa.
Aveam niste ciuperci pleurotus in frigider asa ca m-am gandit sa ma rasfat putin.
Foarte rapide de facut si foarte gustoase.

Am folosit:

200 g ciuperci pleurotus
2 oua
putina faina
sare, piper
ulei pt prajit

Ciupercile se spala si se rup in bucati. Se conndimenteaza cu sare si piper. Oul se bate intr-o farfurie, se sareaza putin si pipereaza si se adauga faina. Ciupercile se pun in amestecul de ou, dupa care se pun in tigaie la prajit.
Se scot pe un servetel absorbant.
Se servesc cu ce doriti..eu le-am servit cu putin gogosar si atat:)
Simple de facut si foarte gustoase. Pofta buna!!!

4 comentarii:

Petite Foury spunea...

Cred ca nu exista pe lumea asta ceva mai gustos! Cel putin asa cred eu! De ce n-ai spus mai devreme ca esti singurica, sincer...nu te lasam la greu :-))))

Bianca spunea...

Petit Foury daca nu m-ai intrebat nu am spus:))
Mai am ciuperci in frigider daca vrei:) Am luat vreo 800 g asa ca hai ca-ti fac:)

Petite Foury spunea...

Vin maine cu primul avion :-))))

Maya spunea...

Mmmmmmm ce bine arata!Le-as mînca pe toate de una singura...nu deodata,ca ciupercile îmi cam pica greu,dar tot îmi plac asa mult! :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons