luni, 30 august 2010

Musaca cu vinete

Nu am facut niciodata musaca cu vinete. Cu cartofi am facut o singura data dar nu am mai facut de atunci.
Cand am fost la fina mea am gustat musaca-ua ei si atat de mult mi-a placut incat a doua zi am facut si eu.

Asadar avem nevoie de:

2 vinete mari
800 g carne tocata (eu am luat pulpa si am tocat-o acasa)
2 rosii mari
faina
sare, piper
2 cepe
ulei
Vinetele se taie de maxim grosimea unui deget, se sareaza si se trec prin faina dupa care se pun la prajit in ulei incins. Se scot intr-un castron cu hartie absorbanta.
Ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei dupa care se adauga si carnea tocata. Se lasa la foc pana cand e facuta. Se adauga sare si piper.Luam un vas de yena mai mare sau o tava in cazul meu, o ungem cu putin ulei si o tapetam cu pesmet. Punem pe fundul tavii un strat de vinete coapte dupa care punem jumatate din cantitatea de carne, apoi punem celalalt strat de vinete si restul de carne ce a mai ramas.Taiem rosiile felii si punem deasupra.Dam tava la cuptor pentru 30-40 minute pana cand rosiile se strang putin.Se serveste calda,impreuna cu smantana proaspata. Se taie mai bine rece si se poate incalzi si a doua zi.E excelenta!!! Imi place foarte, foart mult.
Cu siguranta am sa mai repet reteta pana mai sunt vinete.
Pofta buna!!!

3 comentarii:

Cristina spunea...

Buna idee pentru azi! Multumesc! :)

sara & Miki spunea...

Sa profitam cat mai avem legumele proaspete...
Pupik.

Momo spunea...

nici eu am facut vreodata dar cred ca-i delicioasa!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons