marți, 18 mai 2010

Friptura de pui cu legume


Zilele trecute am facut o amiaza gustoasa si usoara.

Avem nevoie de:

pulpe de pui
o ceapa mare
1 morcov mare
500 g cartofi rosii
3 pumni mazare congelata
ulei masline
putin vin
condiment pentru pui

Pulpele se spala si se condimenteaza cu condiment pentru pui. In tava se pune folia de aluminiu mai mare, astfel incat dupa ce adaugam legumele sa putem acoperii tava cu folia de aluminiu.Adaugam jumatate din cantitatea de legume pregatite dupa care adaugam pulpele. Punem apoi celelalte legume, stropim cu ulei de masline si putin vin si acoperim totul bine cu folie de aluminiu.
Am dau la cuptor pentru o ora si 15 minute dupa care am rupt folia de pe tava si am mai lasat 15 minute sa se rumeneasca.
Gata mancarea. Delicioasa.Am servit impreuna cu deliciosul Sos Tzatziki.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons