marți, 6 aprilie 2010

Pasta de oua


Din ouale ramase de la pasti (anul asta am primit foarte multe) pe langa cartofii frantuzesti pe care ii fac in fiecare an si daca raman oua mai fac si oua umplute, anul acesta am facut pasta din oua.

Am pus:

10 oua fierte
1 legatura ceapa verde
1 legatura patrunjel (cam mult)
maioneza dintr-un ou
1 sana de 200 ml3 linguri smantana
4 cartofi fierti
sare, piper
Am bagat ouale, ceapa ,patrunjelul si cartofii prin razatoarea mica de la robot.
Apoi am amestecat maioneza cu sana si smantana si am turnat-o peste oua.
Am potrivit gustul cu sare si piper si am servit amestecul pe paine impreuna cu legume proaspete.
E foarte bun, atat ca am pus cam mult patrunjel.Pofta buna!!!

1 comentarii:

Unknown spunea...

Sigur este foarte buna pe o felie de paine!
Iar patrunjelul cu atat mai bine daca este mult, asa aporteaza mai mult fier.

Cum a fost in Barselona?
Pe curand.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons